grasshupfer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu grasshupfer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu

grasshupfer

Blijf op de hoogte en volg Maxime

08 December 2014 | Thailand, Bangkok

Het is vandaag maandag 8 december. Gister zijn we aangekomen in koa sang road. Super leuk! Voelde ons meteen op ons plekje. De markt hebben we afgestruind en smiddags met een tuktuk wat tempels afgereden. En nee we zijn niet afgezet we betaalde 10 bath pp voor een hele dag rond gereden te worden. Wel hebben we hem natuurlijk wat dooi gegeven omdat we het zielig voor m vonden haha. savonds bij een restaurantje gegeten . Je krijgt hier eten gewoon wanneer het klaar is. Ik kreeg het als eerst en toen dst van mij al bijna op was kwam het eten van lott pas. Ondertussen werden we de hele tijd lastig gevallen door mensen die hele iritante kikkers verkopen of andere nutteloze dingetjes.

Na het eten zijn we ons even op gaan frissen en zijn we door koa sang road heen gelopen met een biertje! Hahaha. Lotje en ik moeten van puck bier leren drinken en puck van ons vis. Nou heb gister al 2 biertjes gedronken maar puck heeft nog steeds geen visje gegeten:(. Maar ze heeft wel een dreadlock laten zetten haha.

Er was ineens ergens midden op straat super leuke muziek met mensen die gezellig een dansje aan het doen waren. Je kon er buckets met alcohol kopen. Hier zijn we blijven hangen en hebben echt een top avond gehad. We hebben allemaal nieuwe vrienden gemaakt. Lott had zelfs met haar nieuwe buddy uit duitsland allemaal vieze insecten gegeten zoals een schorpioen en zoals je in het duits zegt een grasshupfer. Volgens mij ook nog wat mildwormpjes. Toen we vandaag over de markt liepen had ze er ineens minder veel zin in

Vandaag zijn we weer naar een nieuw hostel gegaan veel beter en ook goedkoper. We zijn er helemaal blij mee! Ook hebben we geen last van gister avond gehad terwijl me maar een paar uurtjes slaap hebben gehad.

• 09 December 2014 - 18:41

Erica Vorstenbosch:

He Maxime, lotje en Puck
    Superleuk om jullie avonturen te lezen. Wat een beleving zeg.
    Ik blijf jullie volgen.....
    Groetjes, Erica x

• 10 December 2014 - 20:55

Harmen:

heel veel plezier: genieten!!!

Groetjes van Harmen.

• 10 December 2014 - 21:20

Angelique Van Den Hurk:

Hey dames
    Kei leuk om alles te lezen van jullie avontuur en ervaringen.
    Hou ons op de hoogte. Veel plezier. X