koh chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu koh chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu

koh chang

Door: maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

14 December 2014 | Thailand, Bangkok

Nu we tot half 2 moeten wachten op de bus heb ik wel weer eventjes tijd, zin en wifi om onze avontuurtjes te vertellen. We vertrekken nu vanaf koh chang naar Bangkok en vanaf daar weer naar Phuket. En het erge is dat we helemaal niet weg hier willen:(. Het is hier zo leuk! Het weer, het strand, de barretjes...we hebben weer super veel leuke mensen leren kennen in 5 dagen. Het lijkt wel of we ze al super lang kennen.

De eerste dag dat we hier waren hebben we een gezellige straatjes van lonelybeach ontdekt. Je hebt hier allemaal barretjes en restaurantjes en natuurlijk ook winkeltjes. In die winkeltjes hebben we 2 x slippers moeten kopen omdat ze al heel snel worden gejat. Die van lotje zijn al zelfs 2 x gejat haha in deze vijf daagjes.

We zijn hier best veel opstap geweest en hennie is ook een keertje van haar plaatsje naar die van ons gekomen. Je hebt hier heel veel gratis buckets en dat sloeg natuurlijk wel aan. Omdat je hier niet zo veel eet word je best snel dronken. Maar gelukkig heb je hier ook geen kater door het weer ofja, ik weet niet waar het aan ligt maar het is wel fijn. Je bent ook lekker aan het strand waar we steeds in slaap vallen. De eerste dag hier zijn we dus ook best wel verbrand.

De tweede dag hebben we een scootertje gehuurd en zijn we daarmee naar de watervalletjes in de jungle gereden. Super mooi! Gelukkig zijn we geen enge spinnen of slangen tegen gekomen.

De mensen die hier werken zijn ook echt super leuk. Hetvlijken net allemaal indiaantjes. Ze zijn super vriendelijk en pasen niet bij het beeld dat je hebt van thaise mensen. Ze zijn hier heel relaxed en alles komt wel. Je krijgt je eten eigenlijk nooit tegelijk. Maar dat geeft ook niet. Tijd zat!

Eergisteren viel de stroom uit in ons hutje aan de zee. Puck had gelukkig een soort zaklamp bij voor opje hoofd haha. Klinkt heel klunzig maar het is heel handig. Zo hebben we ons zelf toch nog een beetje op kunnen maken en om kunnen kleden. In de rest van het dorpje was ook de stroom al uitgevallen. Best een grappig gezicht. Bij het feest aan het strand was het super donker en hebben ze de muziek in een auto aangezet. Iedereen liep er heen met kaarsjes en zaklampjes. En dat had natuurlijk ook wel wat.

Byebye xxx

• 15 December 2014 - 09:00

Moi M:

Heel veel plezier op Phuket dames. Xxx

• 16 December 2014 - 00:05

Maxime Scheepens:

Thankyou hennie jij ook nog op ons koh changie

Tags: #kohchang