Vineyard and nasca lines - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu Vineyard and nasca lines - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu

Vineyard and nasca lines

Door: Maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

09 Mei 2016 | Peru, Arequipa

Nu komen jullie te weten waarom ik hier op een pooltafel lig te schrijven haha.

De dag na alle leuke dingetjes moesten we helaas weer gaan en met de nachtbus naar arequipa. Daar zijn we nu. Onderweg hadden we nog een stopje in de vineyard. Super gezellig. Ze draaien hier overal spaanse muziek, word ik zo happy van. En onder tussen mochten we allerlei wijntjes en pisco uitproberen. Leuk leuk leuk.

De tweede stop was bij een toren waar je de nazca lines kon zien. Maar dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg interessant.

Ik was blij dat we de bus weer in mochten hoppen. Maar dat slapen lukt me niet zo goed in de bus. Je kreeg wel een lekker dekentje en er werden twee films opgezet. Maar je bent toch aan het zitten. En zittend kan ik niet echt goed slapen. Maar nu had ik liever nog steeds in de bus gezeten want nu bij ons hostel zijn, is er nog geen kamer vrij.

Het receptie mannetje zei tegen ons ok sorry dit is de enige kamer die we over hebben.. hij gooide de deur open, en iedereen begon te lachen. We hadden eigenlijk een dorm ofzo verwacht, maar dit? Serieus, we zitten/liggen/sommige slapen op de grond in een kamertje met houten bankjes en in het midden een pooltafel. En niemand weet voor hoe lang nog. Het is ook nog een beetje koud buiten dus dat is ook niet echt een optie. Het is nu 6:45 en om 8 uur mogen we gaan ontbijten. Ik kijk er al naar uit! Haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Maxime

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 13290

Voorgaande reizen:

04 Mei 2016 - 16 Juni 2016

Tweede reis

05 December 2014 - 05 Maart 2015

Mijn eerste backpack ervaring

Landen bezocht: