Vervolg huancanchina - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu Vervolg huancanchina - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu

Vervolg huancanchina

Door: Maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

09 Mei 2016 | Peru, Arequipa

Hoi daar ben ik weer. Het is hier 6 uur sochtends en ik lig op een pooltafel met 2 andere. Hoe dat komt vertel ik jullie later..

Ik was gebleven bij de paracas islands... Had ik ook al verteld dat er pinquins, pelikanen en zeeleeuwen te zien waren? Super cute!

Een uurtje later zijn we naar the red beach gegaan. En alleen de weg erernaartoe al is zo mooi. We rijden alleen maar door bergen en woestijn. Zo raar om te zien, omdat we zelf maar een plat landje hebben...

Nu komt het allervetste gedeelte: we hebben gesandboarddd! Jeeej dat was zo vet om te doen. Ik weet niet precies hoe hoog die duinen waren, maar ze waren echt heel hoog, en super stijl en eng. But we did it! En dat was echt héél erg leuk. Het is net zoiets als snowboarden maar san op zand. De meeste mensen gingen wel op hun buik(net zoals ik) omdat we dan sneller gingen of omdat we t sowieso gewoon niet staand hadden gekund.

Om te gaan sandboarden moet je trouwens eerst met een buggy door de woestijn, wat al een atractie op zich is. Ik denk dat ik helemaal onder de blauwe plekken zit zo gek reed die man.

Savonds hadden we een bbq en daarna hebben we onze heupjes los gegooid en salsa (geprobeerd) te dansen.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Maxime

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 13273

Voorgaande reizen:

04 Mei 2016 - 16 Juni 2016

Tweede reis

05 December 2014 - 05 Maart 2015

Mijn eerste backpack ervaring

Landen bezocht: