hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu

hanoi

Blijf op de hoogte en volg Maxime

25 Januari 2015 | Vietnam, Hanoi

Hello allemaal. We zijn nog niet eens een week in Vietnam maar hebben al weer super veel meegemaakt! Om te beginnen is het in Hanoi echt een zooitje qua verkeer. Er zijn volgens mij niet echt verkeersregels hier, of niemand houd zich er aan. Op het begin is het ook nog heel lastig om over te steken want niemand stopt, ook niet als het groen is bij het voetpad. We zitten nu alweer op de helft van onze reis en hadden na al die harde bedjes weer even behoefte aan luxe. We hebben een super goedkoop hotel met ontbijt erbij voor maar 8 euro kunnen scoren. Hier hebben we 2 nachtjes gespendeerd. Zelfs de eerste dag het meest in die kamer! We hadden een bad, waar we omstebeurt in gingen zitten. We hadden ook een tv met filmzenders op tv. Super luxe! Haha. Daarna hebben we bij het water een kaarsje voor lizzy ( ons hondje) aangestoken, omdat ze die dag werd ingeslapen:(. Het liefst wilde ik op dat moment gewoon thuis zijn natuurlijk om haar heel veel kusjes dn knuffeltjes te geven, maar dat gaat natuurlijk niet. Het is nog steeds een beetje onwerkelijk hier dat ze er niet meer is.