vervolg verslag hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu vervolg verslag hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu

vervolg verslag hanoi

Blijf op de hoogte en volg Maxime

25 Januari 2015 | Vietnam, Hanoi

De volgende dag zijn we met een soort kroegentocht meegegaan vanaf een backpackers hostel. We deden daar eerst een spelletje. Iedereen moest in een groepje met mensen die je niet kon. Ik zat in een groepje met drie jongens. 2 kwamen er uit Ierland en de andere jongen weet ik niet meer waar hij vandaan kwam.. een van de meisjes moest kleding wisselen met een jongen uit hetzelfde groepje. Natuurlijk moest ik dit dus doen haha. Ik was alleen zo sloom dat we dat gedeelte van het spel sowiso niet hadden gewonnen.

Toen we daarna opstap waren gebeurde er iets heel apparts. De muziek werd uitgezet en er kwamen een aantal politie agenten naar binnen gerend. Ze floten op hun fluitje. En ik dacht dus dat het feestje afgelopen was. Maar toen we buiten waren met zijn allen werden we door die zelfde politie naar een kroegje geleid, wat best achteraf lag. Heel raar. Die mocht wel open zijn. Een beetje corrupt denk ik. Iemand vertelde dat die kroeg de politie had omgekocht, om zo voor klanten te zorgen. Ja vietnameesjes zijn rare mensen hoor. Ze eten namelijk ook echt honden vlees. Dus ik vrees het ergste voor die schattige hondjes die we in de bus hadden gezien. Het word op de kaart als thit cho beschreven bij heel veel restaurants, en vooral in Hanoi. Wij worden er heel misselijk van, en hebben besloten om nu alleen nog vis en vegetarisch te eten vanaf nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maxime

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13296

Voorgaande reizen:

04 Mei 2016 - 16 Juni 2016

Tweede reis

05 December 2014 - 05 Maart 2015

Mijn eerste backpack ervaring

Landen bezocht: