Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Maxime Scheepens - WaarBenJij.nu

Vientiane

Door: maxime

Blijf op de hoogte en volg Maxime

20 Januari 2015 | Laos, Vientiane

Sabaidee! we staan op het punt om te vertrekken naar Vietnam. We zitten/liggen in een slaapbus op het moment. Het duurt ongeveer 24 uurtjes voordat we er zijn! Ik heb al heel veel zielige dingetjes gezien maar net heb ik toch iets heel zieligs gezien waar ik echt niet tegen kan. Ik zit gewoon serieus met tranen in mijn ogen en ik krijg het ook niet uit mijn hoofd. Toen we onze backpacks onder de bus gingen inladen zagen we een klein houten kratje staan. Daar zaten twee kleine hondjes op elkaar gepropt in. Ik hoopte niet dat hij bij ons onder zou komen want dan gaan ze sowiso dood daar. Lotje en ik hebben nog gevraagd of we de hondjes mochten hebben maar ze begrepen ons niet. En ze werden gewoon super lomp onderaan in een andere bus gezet met andere spulletjes erbij. Heel erg harteloos...



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maxime

Actief sinds 30 Nov. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 13266

Voorgaande reizen:

04 Mei 2016 - 16 Juni 2016

Tweede reis

05 December 2014 - 05 Maart 2015

Mijn eerste backpack ervaring

Landen bezocht: